niedziela, 8 listopada 2015

Dolar, pies z pomysłem: Tort urodzinowy


Mówiłam Wam kiedyś, że taka moja uroda, że przyciągam blisko konkretny typ ludzi?
- urodzonych w lutym lub listopadzie
- leworęcznych
- rzadziej wodniki, skorpiony i ryby z innych miesięcy, niż te wymienione wyżej
Tak więc:
- Ja urodziłam się w lutym
- Mój partner urodził się w lutym i jest leworęczny
- Moje dwie najbliższe przyjaciółki urodziły się w listopadzie i obie są leworęczne
- Założyciele Klubu Fantastyki, z którymi blisko współpracuję, oboje urodzeni w lutym, jeden leworęczny
A dziś... dziś okazało się, że nawet mój pies urodził się w listopadzie. Ale nie wiem, czy jest lewołapny. Wszystkiego najlepszego Dolar w Twoje pierwsze urodziny!
I Hania. I Karolina. I Sara, choć obchodziłaś urodziny w Poniedziałek.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP