poniedziałek, 12 października 2015

Trochę zmian na blogu


Ci z Was, którzy odwiedzają mnie regularnie, zauważyli pewnie niewielkie zmiany na blogu. Pracowałam nad nim intensywnie przez cały weekend, zarywając noce i zjadając zęby na przeszło 20 różnych szablonach, ale jestem zadowolona z efektu i mam nadzieję, że Wam również te zmiany przypadły do gustu. Blog może jeszcze nieco szwankować, ponieważ nowy szablon wprowadził w niektórych artykułach zamieszanie i pewnie będę wyłapywać te zmiany z czasem.
Takie samo odświeżenie mam zamiar przeprowadzić ze swoim portfolio, do końca roku. Plan, który założyłam sobie w styczniu, nie spełnia się tak dynamicznie jak bym chciała, ale mimo wszystko jestem zadowolona z własnej pracy i poczynionych postępów na tle zawodowym i samorozwoju. W nowy rok, pragnę wejść nie mniej ambitnie.

Myślę też o małym konkursiku w związku z tymi zmianami, co być może pomogłoby też w promocji bloga. Nagrodami byłyby drobne gadżety związane z cyklem Kartki z kalendarza, ale póki co jest to tylko nieśmiała propozycja.

Co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzu (pod tym postem na blogu lub na facebooku). Bylibyście zainteresowani wziąć w nim udział? Czy może nie powinnam bawić się w takie rzeczy?

Przypominam też, że ciągle czekam na Wasze sugestie, odnośnie wprowadzenia konkretnego dnia pojawiania się tematycznych artykułów.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP