czwartek, 23 października 2014

Plakatowe alternatywy

Przyszły szybciej, niż myślałam.

Jubel z Grami to akcja Klubu Fantastyki Kopuła Zapomnienia zachęcająca do sięgnięcia po alternatywną formę rozrywki jaką są gry planszowe oraz karciane. W czasie wakacji zorganizowaliśmy kilka wieczorów w miejscowym barze, dając możliwość przyłączenia się do zabawy. Nie mieliśmy tłumów zainteresowanych, ale planujemy jesienną edycją i pomyślałam, że nowa odsłona graficzna będzie w cenie.




Ksióżka w plenerze, również była wakacyjną akcją Klubu Fantastyki. Organizowaliśmy pikniki w różnych miejscach miasta i zachęcaliśmy mieszkańców do wspólnego czytania książek. Również myślimy o edycji jesiennej - tym razem pod dachem.



Recital Aresa Chadzinikolau jest alternatywą plakatu, który wykonała miejscowa biblioteka z okazji tego występu. Poza tym, chciałam wykorzystać hasło reklamowe "Uwaga Poeta!", które przyszło mi do głowy, gdy słuchałam muzyki Grzegorza Turnau.





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP